суботу, 7 січня 2017 р.

Планування уроків на ІІ сем Я у світі (за новою Програмою)

Я у світі 4 клас ІІ семестр
  4 клас ІІ семестр

з/п
Тема уроку
Дата

Я- українець
17
Україна – незалежна демократична, правова  держава.


18
Національні та державні символи України.


19
Конституція України (с.10, ст. 20, ст.67)



20
Практична робота. Створення фото колажу на одну з тем «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль – символи української гостинності», «Свята нашої держави».


21-22
Приклади правопорушень серед дітей та юридична відповідальність за їх скоєння.


   23
Моделювання різних соціальних ролей(учень – вчитель – директор школи – продавець – екскурсовод – водій – поліцейський- ітд)


24-25



26
Навчальни проект «Я пізнаю Україну». «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю»    ( за вибором учнів)
Я –європеєць

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.


27
Європейський Союз – співтовариство народів Європи.


28
Навчальний проект «Подорожуємо країнами Євросоюзу», « Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ», « Знані в усьому світі українські вироби» ( за вибором учнів)


29
Навчальний проект «Подорожуємо країнами Євросоюзу», « Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ», « Знані в усьому світі українські вироби» ( за вибором учнів)


30
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність


31-32
Складання листа до ровесника –іноземця про свою країну


33-34
Підсумок за семестр, рік


Немає коментарів:

Дописати коментар