Стратегія розвитку критичного мислення «Кубування»
|
Розгляд суті методики кубування – допомогти учню створювати повноцінні тексти описи або тексти міркування. Також цю методику використовують для обговорення з учнями різних тем, які вони вже знають, для виявлення так званих “темних місць”. Для того, щоб використовувати цю методику знадобиться куб, який можна виготовити самостійно з цупкого паперу, тканини, або інших матеріалів. На кожній грані фігури написано вказівки, які повинен використовувати учень розмірковуючи про певну тему. Це повинно допомогти школярам комплексно осмислювати та описувати тему, яку вони вивчають.
|
«Щоденні 5» (Письмо для себе)
|
У відео демонструється основне завдання методики «Щоденні 5» (Письмо для себе) – розвивати у дітей бажання письмово викладати власні думки. “Письмо для себе – це письмо у вільній формі, без зосередження на правилах і структурі. Цей вид діяльності як гра без жорстких правил, що спонукає до творчості, появи нових ідей та самовираження”, - зазначає Марина Пристінська.
|
«Щоденні 5» (Робота зі словами)
|
Надання порад в роботі зі словами за сучасною методикою «Daily5» - систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин. Щоденна робота зі словами – це щоденна діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов’язкове їх тлумачення.
|
неділя, 10 вересня 2017 р.
Відеоуроки. Особливості змісту та методика викладання за оновленою програмою
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар