Індивідуальний план роботи під час карантину
27.04.2020 – 08.05.2020)
вчителя початкових класів Мосінзової Олени Михайлівни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
27.04.20
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom.
2. Опрацювання листа МОН України №
1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення
2019-2020 навчального року.
3.
Складання графіку контрольних робіт для учнів 3-4-х класів
|
9.00-10.30
10.30-14.00
14.00-16.00
|
Дистанційе
навчання 3-А клас.Код класу brz5pl5
Читання
Тема:"Г.Кирпа Чого я другу не сказав?" с.185-186 Матем Тема:"Залежність між дільником , діленим і часткою" №№960-968 Укр.мова Тема:"Дієслово" Впр.399-403 |
2
|
28.04.20
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2.Складання тесту з
природознавства на тему « Травна система» на сайті «На урок»
3.Перегляд виступу т.в.о. Міністра
освіти і науки України Л. Мандзій про заповнення класного журналу.
4. Консультації для вчителів
початкової школи
|
9.00 –10.30
10.30 -12.30
12.30 -14.30
14.30 -16.00
|
Читання
Тема:"Читаємо
повісті і казки українських письменників. Тарас Прохасько, Мар"яна
Прохасько "Хто зробить сніг"
(посібник
з позакласного читання). с.71-73. Прочитати. Скласти план.
Математика
Тема:"Залежність
між дільником , діленим і часткою"
№№969-976
Укр.мова
Тема:
" Дієслова- синоніми"
Впр.404-407
|
3
|
29.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2.Запис відеороликів
з консультаціями для учнів 3 класу та їхніх батьків.
3. Підбір
дидактичного матеріалу на уроки(відеоролики в You Tube)
4.
Проходження дистанційного модуля «Мнемотехніка в розвитку учнів початкової
школи» на платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка
|
9.00
-10.00
10.00-13.00
13.30- 14.30
14.30- 16.00
|
Читання
Тема:"Читаємо повісті і казки українських письменників. Тарас Прохасько, Мар"яна Прохасько "Хто зробить сніг" (посібник з позакласного читання). с.71-73. Прочитати. Скласти план. Математика Тема:"Залежність між дільником , діленим і часткою" №№969-976 Укр.мова Тема: " Дієслова- синоніми" Впр.404-407 Природознавство Тема" Травна система. Харчування" https://www.youtube.com/watch?v=UTurEISmi6k
Виконай тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=754603
|
4
|
30.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2.
. Опрацювання закону «Про повну
загальну середню освіту»
3. Інструкції щодо роботи вчителів початкових класів з
індивідуальними планами в Он-лайн режимі.
4. Підготовка свідоцтв досягнень для учнів 2
класу.(Робота з учителями 2 –х класів)
|
9.00 – 10.00
10.00 -11.00
11.00-
13.00
13.00- 16.00
|
Природ.
Тема:"Травна
система. Харчування."
Дослідницький
практикум "Раціон здорового харчування
Я у світі
Тема:"Необхідність
взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями."
|
5
|
04.05.20
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2.Опрацювання фахової літератури
3.
Проходження дистанційного модуля «Засоби профілактики агресивної поведінки
учнів» на платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка
4.
Попереднє навантаження вчителів початковихкласів на 2020-21н.р.
|
9.00 – 10.30
10.30 -12.00
12.00-15.00
15.00-16.00
|
Читання
Тема:"Читаємо повісті і казки українських письменників. Світлана Ходос "Світові перегони" с.76-78, прочитати, відповісти на запитання. Матем. Тема:"Залежність між дільником , діленим і часткою" №№977-984 Укр.мова Тема:"Дієслово" Впр.408-412 |
6
|
05.05.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2. .Перегляд вебінару «Життя і
навчання під час карантину.Практичні поради
психолога»(Освіторія)
3.
Проходження
дистанційного модуля «Як зробити батьків партнерами» на платформі Київсього університету імені
Бориса Грінченка
|
9.00 – 10.00
10.00-13.30
13.30-16.00
|
Читання
Тема:"Читаємо повісті і казки українських письменників. Світлана Ходос "Сузір"я команд" с.78-82, прочитати, відповісти на запитання. Матем. Тема:"Розв"язання складних рівнянь" №№985-991 Укр.мова Тема:"Дієслово" Впр.413-417 |
7
|
06.05.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2. Співпраця з батьками з питань
організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання
3.Проходження
дистанційного модуля «Секрети ціннісного ставлення до людини»
на платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка
|
9.00 –10.00
10.00-13.30
13.30-16.00
|
Читання
Тема:"Читаємо повісті і казки українських письменників. В.Вздульська "Прадавня лисяча магія"" с-.83--86, прочитати, відповісти на запитання. Матем. Тема:"Розв"язання складних рівнянь" №№991-998 Укр.мова Тема:"Дієслово. Змінювання дієслів за часами" Впр.418-422 Природозн. Тема:"Дихальна система"https://www.youtube.com/watch?v=eJtdTXPURVQ ,https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM |
8
|
07.05.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А
класу(соціальна мережа Viber)
та на Google classroom
2.
Підготовка матеріалу для контрольних робіт за ІІ семестр
3.
Проходження дистанційного модуля «Моніторинг якості початкової освіти»на
платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка
|
9.00 – 10.00
10.00-13.30
13.30-16.00
|
Природозн.
Тема:"Кровоносна система"https://www.youtube.com/watch?v=Lj47Uyzb-ow, https://www.youtube.com/watch?v=cBgmLVq1Vz8 Я у світі Тема:Навчальний проєкт "Винаходи людства, що змінили світ" |
9
|
08.05.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 3-А класу(соціальна мережа Viber) та на Google classroom2. Проходження дистанційного модуля «Критичне мислення – запорука успіху» на платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка3. Проходження дистанційного модуля «Інформаційна грамотність вчителя» на платформі Київсього університету імені Бориса Грінченка |
9.00 –
10.30
10.30 -13.30
13.30-16.00
|
Читання
Тема:"У
світі фантастики. С.Гридін ""Федько, прибулець з Інтернету"
с-.83--86,
прочитати, відповісти на запитання.(Посібник для позакласного читання)
Матем.
Тема:"Розв"язання
складних рівнянь"
№№999-1006
Основи
здоров"я
Тема:"Профілактика
емоційного перенапруження"
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар