середу, 2 січня 2019 р.

Календарне планування уроків основ здоров"я 4кл.ІІ сем


17.
Вплив реклами на рішення і поведінку лю­дей . Практична робота. Моделювання ситуації відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки.



18.
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.



19.
 Охорона здоров’я.  Гуманне ставлення до людей  з особливими потребами. Практична робота. Моделювання ситуацій допомоги людям  з особливими потребами. Тренінг.



20.
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки.: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо.



21.
 Безпека школяра Правила поведінки під час масових шкільних заходів.



22.
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.



23.
 Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху



24.
Види перехресть. Рух майданами .



25.
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП)




26.
. Психічна і духовна складова здоров’я
 Самооцінка і поведінка люди­ни



27.
Впевненість і самовпевненість



28.
Повага і самоповага . Вибір і досягнення мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета» (с. 145-147).



29.
Бажання, можливості, обов’язки..Воля і здоров’я людини.



ЗО.
Практична робота. Виконання проекту:  «Відомі параолімпійці»



31.
. Звички і здоров’я. Формування звичок .
Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички.



32.
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя.



33-34
 Практична робота. Виконання проекту:  «Здоров’я всьому голова!» (розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою здорового способу життя.)



35.
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.



Немає коментарів:

Дописати коментар