17.
|
Вплив
реклами на рішення і поведінку людей . Практична робота. Моделювання
ситуації відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки.
|
|
|
|
|
18.
|
Інфекційні
хвороби, що набули соціального значення.
|
|
|
|
|
19.
|
Охорона здоров’я. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. Практична робота.
Моделювання ситуацій допомоги людям з
особливими потребами. Тренінг.
|
|
|
|
|
20.
|
Наодинці
вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки.: пожежа в іншій
квартирі, іншому будинку тощо.
|
|
|
|
|
21.
|
Безпека школяра Правила поведінки під час масових
шкільних заходів.
|
|
|
|
|
22.
|
Вихід
із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.
|
|
|
|
|
23.
|
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання
дорожнього руху
|
|
|
|
|
24.
|
Види
перехресть. Рух майданами .
|
|
|
|
|
25.
|
Дорожньо-транспортні
пригоди (ДТП)
|
|
|
|
|
26.
|
. Психічна і духовна складова здоров’я
Самооцінка і поведінка людини
|
|
|
|
|
27.
|
Впевненість
і самовпевненість
|
|
|
|
|
28.
|
Повага
і самоповага . Вибір і досягнення мети. Практична робота: виконання проекту
«Моя мета» (с. 145-147).
|
|
|
|
|
29.
|
Бажання,
можливості, обов’язки..Воля і здоров’я людини.
|
|
|
|
|
ЗО.
|
Практична
робота. Виконання проекту: «Відомі
параолімпійці»
|
|
|
|
|
31.
|
. Звички
і здоров’я. Формування звичок .
Практична
робота. Виконання проекту з формування корисної звички.
|
|
|
|
|
32.
|
Розвиток
творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя.
|
|
|
|
|
33-34
|
Практична робота. Виконання проекту: «Здоров’я всьому голова!» (розроблення
плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою здорового
способу життя.)
|
|
|
|
|
35.
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
|
|
середа, 2 січня 2019 р.
Календарне планування уроків основ здоров"я 4кл.ІІ сем
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар