Урок - це обмежена в часі організаційна одиниця навчального процесу,
функції якої полягають у досягненні завершеної, але часткової мети навчання.
Урок - це середовище суб"єкт- суб"єктної та полісуб"єктної взаємодії,
в основі якої співпраця, співтворчість учителя з учнями;
набуття ними не лише пізнавального, а й соціального досвіду;
урахування впливу предметного й інформаційого середовища.
Компетентність - спеціально організовані набори знань, умінь,
навичок, що їх набувають в процесі навчання і здатність особистості
переносити ці набори в життєві ситуації.
Компетенція - вимоги до знань, на основі яких набулися вміння і навички.
Педдіагностика - сукупність методів вимірювання та оцінювання
кількісних та якісних показників якості навчання.
Оцінювання - процес формулювання висновків на основі порівняння
кількісних показників, отриманих з різних джерел.
Тестування - метод вимірювання певних властивостей особи за допомогою тесту.
Тест - сукупність тестових завдань, підібраних за певними правилами
для вимірювання певної властивості.
функції якої полягають у досягненні завершеної, але часткової мети навчання.
Урок - це середовище суб"єкт- суб"єктної та полісуб"єктної взаємодії,
в основі якої співпраця, співтворчість учителя з учнями;
набуття ними не лише пізнавального, а й соціального досвіду;
урахування впливу предметного й інформаційого середовища.
Компетентність - спеціально організовані набори знань, умінь,
навичок, що їх набувають в процесі навчання і здатність особистості
переносити ці набори в життєві ситуації.
Компетенція - вимоги до знань, на основі яких набулися вміння і навички.
Педдіагностика - сукупність методів вимірювання та оцінювання
кількісних та якісних показників якості навчання.
Оцінювання - процес формулювання висновків на основі порівняння
кількісних показників, отриманих з різних джерел.
Тестування - метод вимірювання певних властивостей особи за допомогою тесту.
Тест - сукупність тестових завдань, підібраних за певними правилами
для вимірювання певної властивості.
Немає коментарів:
Дописати коментар